|
Retourneren |
|
- Ik heb mijn bestelling binnen gekregen, maar ik heb het verkeerde product ontvangen?
Dat is vervelend om te horen. Waarschijnlijk een foutje van ons inpakteam.
Wij vragen u contact op te nemen met onze klantenservice: klantenservice@aedbhv.nl samen met hun, kunt u kijken wat er precies mis is gegaan en zullen we uiteraard de juiste producten naar u toezenden.
Graag in de mail duidelijke vermelding van uw naam, bestelnummer en opmerking.
|
- Mag ik mijn bestelling ten alle tijden retour sturen?
U heeft het recht uw bestelling binnen 7 dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na 7 dagen.
|
- Mijn product is defect geraakt binnen het garantie termijn, hoe kan ik deze retourneren?
Dat is vervelend om te horen!
We vragen u om het product naar ons te retourneren. Zo kunnen wij testen wat er mis is met uw product op onze technische afdeling.
Graag bij uw retour het volgende toevoegen: Pakbon, naam, adres en reden van retour.
Retour adres:
AEDBHV.NL
Zwaalweg 20
2991 ZC Barendrecht
Zodra wij uw retour hebben ontvangen krijgt u automatisch een bericht van ontvangst.
|
- Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
De verantwoordelijkheid en de kosten van het retourneren komen voor uw rekening, tenzij anders overeengekomen (in geval van gebreken bijvoorbeeld). Wanneer u de bestelling ongefrankeerd terug stuurt zijn wij genoodzaakt extra kosten à € 12,50 in rekening te brengen.
|